Header ads

Header ads
» » » » » » İbrahim Tatlıses - Kim Bu Gözlerindeki Yabancı (Murat Uyar Remix)

ibrahim Tatlıses - Kim Bu Gözlerindeki Yalancı ( Murat Uyar Remix Club 2015 )
@djmuratuyar #Remix #Pop #Music #Sound #Club #Mix

"İbrahim Tatlıses - Kim Bu Gözlerindeki Yabancı ( Murat Uyar Remix Club 2015 )"

"ibrahim Tatlıses - Kim Bu Gözlerindeki Yabancı Şarkı Sözleri"
Söndü içimin ateşi bitti,
bıktım yalanlarından
Zorla ele avuca sığmaz aşk
 kop gel günahlarından

Nazın sitemin belli değil,
ben senin neyinim anlayamadım
Sevda ateşin aynı değil
ilk defa üşüyorum kollarında

"Kim bu gözlerindeki yabancı"
Yaralar beni yüreğimden
Hani ben olacaktım,yalancı
Başının tacııı

Bugünlerin,yarınların günahkar
Yakanı bırakmaz ellerim
Hani ben olcaktım "yalancı"
Başının tacı

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM