Header ads

Header ads
» » » » » » Gökhan Akar - Dalgalandım Da Duruldum 2015

Dj Murat Uyar Ft. Gökhan Akar - Dalgalandım Da Duruldum
Türkçe #Remix "Dj Murat Uyar Ft. Gökhan Akar"

"Dj Murat Uyar Ft. Gökhan Akar - Dalgalandım Da Duruldum 2015"


"Gökhan Akar - Dalgalandım Da Duruldum Şarkı Sözleri"

Ne olursun güzelim sevsen beni
Yar deyipte sinene sarsan beni
Bir gün öldüreceksin
En sonunda sen beni

"Dalgalandım da duruldum"
Koştum ardından yoruldum
Binlerce güzel sevdim de
En son sana vuruldum

Yaktın yaktın kül ettin erittin beni
Mecnuna dönderdin mahvettin beni
Aşık gibi sevmesen
Kardeş gibi sev beni

"Dalgalandım da duruldum"
Koştum ardından yoruldum
Binlerce güzel sevdim de
En son sana vuruldum 

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM