Header ads

Header ads
» » » » » » Volga Tamöz feat. Atiye - Yoksun Sen (Hakan Kabil Remix)

Volga Tamöz feat. Atiye - Yoksun Sen (Hakan Kabil Remix)


"Volga Tamöz feat. Atiye - Yoksun Sen (Hakan Kabil Remix)" 2015


"Volga Tamöz feat. Atiye - Yoksun Sen Şarkı Sözleri"

Bak ve yüzüme söyle yalandı sevmedin de

Hiç umut yok mu sence içinde

Tam bir masal olduk bir varmış bir de yokmuş derken

Sen yeni bir aşka karıştın inkar etme



Bil ki ben bizi yarattım artık yoksun yoksun "yoksun sen"

Kalbimi kanattın ne çoktun çoktun yoksun sen

Bil ki ben bizi yarattım artık yoksun yoksun "yoksun sen"

Kalbimi kapattın ne çoktun çoktun yoksun sen



Aşk yerini buldu bir vardı bir de yoktu

Bilmem kim kimi uyuttu unuttum unuttum

Vadesi dolunca hayattan yoruldum yoruldum

Son yaramı aldım savaştım yendim sustum


YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM