Header ads

Header ads
» » » » » 2015 En Çok dinlenen Şarkılar (Temmuz)

 En çok dinlenen pop fantazi müziği şarkıları 2015 yeni şarkılr
Not:Tanıtım Amaçlıdır Link yoktur Şarkıları sitemizde aratarak remix veriyonlarını bulabilirsiniz.
Bu albümün download linkini isteyenler Google+ ile link yollayabilirim

CD-1
01. Nazan Öncel - Aşkitom.mp3
02. Ajda Pekkan - Yakarım Canını.mp3
03. Mustafa Sandal - Ben Olsaydım.mp3
04. Emrah Karaduman ft. Demet Akalın - İntikam.mp3
05. Simge - Miş Miş.mp3
06. Tuğba Yurt - Oh Oh.flac
07. Sinan Akçıl - Ayıp Yani.flac
08. Ece Seçkin - Hoşuna Mı Gidiyor (feat. Ozan Doğulu).mp3
09. Melis Kar - Kader Ayazları.mp3
10. Tuvana Turkay - Tuana.mp3

CD-2

01. Sibel Can - Hangimiz Sevmedik.mp3
02. Cem Belevi - Sevemez Kimse Seni.mp3
03. Enbe Orkestrası feat. Haydar Yılmaz - Hiç Halim Yok.mp3
04. Ayşegül Aldinç - Bir Tek Gördüğüm.mp3
05. Murat Dalkılıç FEAT. ZEYNEP BASTIK - SEN KALP BEN.mp3
06. Reyhan Karaca - Şans.mp3
07. Selen Erkmen - Yenisine Sağlık.mp3
08. Ece Gürsel - Aptal Olma.mp3
09. Barış Erdem - Kafam Güzel.mp3
10. Ayşe Özyılmazel - Roket.mp3

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM