Header ads

Header ads
» » » » » » Tan - Cumartesi - Dj Murat Uyar (Remix)

Tan - Cumartesi - Dj Murat Uyar (Remix)

"Tan - Cumartesi - Dj Murat Uyar (Remix)"

 
"Tan - Cumartesi - Şarkı Sözleri"
 
Yırttım attım geçmişi takvimi,
Utandım aynada görüp kendimi,
Ağladım yaktım resimleri,
Gitti bi "cumartesi."
 
Çıkardım hayattan acısını,
Anladım sevgidir bir gün biter
Unutmadım ayrılık anısını,
Gönül kudurup tekrar eder
 
Bölündü duygularım
Kolay olmadı ayrılığın ertesi,
Ummadığım anda soluma vurdu
Gitti bi "Cumartesi"
 
Tutmadı dualarım kabul olmadı
Şaka gibi kendisi
En zoru da yeni birini buldu
Çok acelesi var gibi

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM