Header ads

Header ads
» » » » Hozan Beşir Full Şarkılarını İndir (Full Albüm İndir)

Hozan Beşir Full Şarkılarını İndir (Full Albüm İndir)
Hozan Beşir'i tesadüfen Haluk Levent'in Elfida adlı eserini ararken gördüm.Dinleyince sesi çok hoşuma gitti.
Sizlerle de paylaşmak istedim.Hemen hemen bütün şarkılarının olduğu bir link buldum.Umarım sizde beğenirsiniz.

İçindekiler


Ahmedum
Hozan Besir - Ahmedum (Nokta Ana)
Hozan Besir - Ay Le
Hozan Besir - Bahr Be PeL Nabe - Shikriya (Potpoii)
Hozan Besir - Can
Hozan Besir - Cigera Min (Zazaki)
Hozan Besir - Dicim Dicim
Hozan Besir - ELfida
Hozan Besir - Eman DiLo
Hozan Besir - Ez Ji Te Durim
Hozan Besir - GeLmis Bahar
Hozan Besir - HevaL
Hozan Besir - Macek Bida
Hozan Besir - Mamak Türküsü
Hozan Besir - Oy Cirane
Hozan Besir - PrangaLi Hasretim
Hozan Besir - Sabiha
Hozan Besir - Susarak ÖzLüyorum Seni
Hozan Besir - Tanimadigim Ten
Hozan Besir - Tarixa Dinye (Dünya Tarihi)

Zindi Canli
Hozan Besir - Koca Cinar
Hozan Besir - Gelmis Bahar
Hozan Besir - Salina Salina
Hozan Besir - Orta Dogu
Hozan Besir - Zalimin Zülmü Varsa
Hozan Besir - Amed
Hozan Besir - Loresima
Hozan Besir - Kevoka Sipi
Hozan Besir - Gewre
Hozan Besir - Zerga u Mihemede Seid Axa
Hozan Besir - Saklasam Seni
Hozan Besir - Kara Yazim
Hozan Besir - Kirik Kanadim
Hozan Besir - Ka Ew Kene Teyi Xwes

Türkü Diyarı
Hozan Besir - Cirane Temme
Hozan Besir - ELfida
Hozan Besir - Eywax Li Min
Hozan Besir - Ez Qurbana Wan Chawen Resh
Hozan Besir - Feridem
Hozan Besir - Feryadi Isyanim
Hozan Besir - GeLmis Bahar
Hozan Besir - Kecike Bimes Bimes
Hozan Besir - Le Le Sabiha
Hozan Besir - Potpori (SakLasam Seni - Sebra Min Naye - MeseLe Ne Eve)

Se Se
Hozan Besir - Ana Ana
Hozan Besir - Eme
Hozan Besir - Se Se


turbobit indir

 Özellikle bu şarkısını dinlemenizi öneriyorum.


YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM