Header ads

Header ads
» » » » » League Of Legends(LOL) Unavailable-Undefined Hataları Çözümü

League Of Legends(LOL) Unavailable-Undefined Hataları Çözümü
Çözüm 1 :
Adım 1 : Öncelikle IP ve DNS ayarlarını otomatik al diyoruz.Adım 2 :Daha sonra modem ayarlarını güncelliyoruz.Adım 3 : Modemimizi de güncelledikten sonra modemi kapatıyoruz ve PC'yi de kapatıyoruz.Pc'i ve modem kapandıktan sonra önce modemi açıp internetin gelmesini bekliyoruz.Gelince Pcyi açıyoruz.Adım 4 : PC'imizi açtıktan sonra modeme reset atıyoruz.Adım 5 : Son olarakta Oyunun EXE'sine tıklayarak oyunu repair yapıyoruz.
Çözüm 2 :
Adım 1 : Şu yazıyı yazın ''thereısnourflevel'' tırnak işaretleri yok.PLay tuşuna basmadan ordaki bölümde yazıyoruz.
DİP Not : Hepsi ayrı ayrı çözümlerdir.Tek tek deneyiniz.

Kaynak : http://forums.tr.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=50990 

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM