Header ads

Header ads
» » » » » League Of Legends(LOL) Karekter Seçip Beklerken Oyundan Atma Çözümü

League Of Legends(LOL) Karekter Seçip Beklerken Oyundan Atma Çözümü
Çözüm 1 :
Adım 1 : Oyunun Kurulu olduğu yere gidiyoruz.Ve şu adımları izliyoruz.
RADS>solutions>lol_game_client_sln>En ''BÜYÜK'' hangi rakamlı dosya ise onu siliyoruz.

Adım 2 : Yine oyunun kurulu oldğu yerde,
RADS>projects>lol_air_client>releases>İçindeki ''TÜM'' dosyaları siliyoruz.

Adım 3 : Yine oyunun kurulu oldğu yerde,
RADS>projects>lol_game_client>releases>İçindeki ''TÜM'' dosyaları siliyoruz.

Çözüm 2 :
Adım 1 : Repair yapıyoruz.
Çözüm 3 :
Adım 1 : Windows Güvenlik Duvarı ve Antivrüs Program'ını ''Devre Dışı Bırakıp'' Deniyoruz.Adım 2 : Windows Güvenlik Duvarı ve Antivrüs Program'ın da bir ''ENGELLEME'' varsa kaldırıyoruz.
Çözüm 4 :
Adım 1 : ''Pando Media Booster'i'' silip giriyoruz.
Çözüm 5 :
Adım 1 : Yönetici olarak çalıştırp giriyoruz.
DİP Not : Bunların hepsi ayrı ayrı çözümlerdir.Tek tek deneyiniz.

Kaynak : http://forums.tr.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=50990 

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM