Header ads

Header ads
» » » » » » Taylan - Ölümüne Bir Aşk (Furkan Soysal Remix)

Taylan - Ölümüne Bir Aşk (Furkan Soysal Remix)


"Taylan - Ölümüne Bir Aşk (Furkan Soysal Remix) Mp3 indir dinle 2015"

"Taylan - Ölümüne Bir Aşk Şarkı Sözleri"

Ben kalpsizdim Ben Ak bilmezdim
Şimdi Söyle bu halin ne?
Hani giderdim Hani sevmezdim
Gözlerimden Akan Sel ne?

"ÖLÜMÜNE BİR AŞK" ARIYORUM 
BENİ SEVECEK BİRİ VAR BİLİYORUM..
Kim ne derse desin banane?
Oda beni seviyor bence..

Göz görüpde gönül sevince
Tanımıyormuş Elalemi ya..
Değerde biliyor
Kıymette biliyor
imkansız gerçek oluyor..


"ÖLÜMÜNE BİR AŞK" ARIYORUM
BENİ SEVECEK BİRİ VAR BİLİYORUM..
Kim ne derse desin banane?
Oda beni seviyor bence..
"Taylan - Ölümüne Bir Aşk (Furkan Soysal Remix) Dinle"

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM