Header ads

Header ads
» » » » » » » Serkan Demirel Feat. Gökhan Özen - Mis (Club Version)

Serkan Demirel Feat. Gökhan Özen - Mis (Club Version)
Gökhan Özen yeni albümü #Maske 'nin Mis şarkısına @SerkanDMirel #Remix geldi. İşte Gökhan Özen #Mis şarkısının sözleri ve "Dj Serkan Demirel #Club " Version remix şarkısı.


"Dj Serkan Demirel Feat. Gökhan Özen - Mis (Club Version) Mp3 indir dinle 2015"

"Gökhan Özen - Mis Şarkı Sözleri"

Yakmışım bu aralar
Senle tüm gemileri
Kaçmışım uzağına
(Çıkmışım bu ilişkiden)
İki ileri bi geri

Artık senle özgür ve hür
İki yabancı şahsiyetiz
Mutsuzluklarla son buldu bak
Bu talihsiz tecrübemiz

Bi bilet aldım oh mis
Sezonu açtım oh mis
Denize karşı şöyle
Bi nefes aldım oh mis

Sen kendime emanet
Aydınlandım nihayet
Oralarda nasıl bilmem
Buralarda oh hava mis

"Serkan Demirel Feat. Gökhan Özen - Mis (Club Version) Dinle"

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM