Header ads

Header ads
» » » » » » İbrahim Tatlıses -Kop gel günahlarından (Murat Uyar Remix Club)

İbrahim Tatlıses -Kop gel günahlarından (Murat Uyar Remix Club)


"İbrahim Tatlıses -Kop gel günahlarından (Murat Uyar Remix Club) Mp3 indir dinle 2015"

"İbrahim Tatlıses -Kop gel günahlarından Şarkı Sözleri"

Söndü içimin ateşi bitti,bıktım yalanlarından
Zorla ele avuca sığmaz aşk "kop gel günahlarından"
Nazın sitemin belli değil,ben senin neyinim anlayamadım
Sevda ateşin aynı değil ilk defa üşüyorum kollarında

"Kim bu gözlerindeki yabancı"
Yaralar beni yüreğimden
Hani ben olacaktım,yalancı
Başının tacı
Bugünlerin,yarınların günahkar
Yakanı bırakmaz ellerim
Hani ben olcaktım yalancı
Başının tacı 

"İbrahim Tatlıses -Kop gel günahlarından (Murat Uyar Remix Club) Dinle"

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM