Header ads

Header ads
» » » » » » Ece Seckin - Hoşuna Mı Gidiyor (Lewent Bayrak Special Mashup)

Ece Seckin - Hoşuna Mı Gidiyor (Lewent Bayrak Special Mashup)


"Ece Seckin & Michael Calfan & Dj Eyup - Hoşuna Mı Gidiyor (Lewent Bayrak Special Mashup) Mp3 indir dinle"

"Ece Seckin - Hoşuna Mı Gidiyor Şarkı Sözleri"

Kaç kere demeli bir insana
Biraz açık ol anlaşılmıyor
Hep bir şüphe bir soru kafamda
Beni sevmiyor yok yok seviyor
Kaç kere demeli bir insana
Biraz açık ol anlaşılmıyor
Hep bir şüphe bir soru kafamda
Beni sevmiyor yok yok seviyor
Bir bilsen neler hissetiğini kullanma
Sana olan ilgimi öyle bir
Havaya girdin ki keyfin yerinde miii
"Hoşuna mı gidiyor" beni deli ediyor
Sevdiğini korkmadan söylemek bana zoruna mı gidiyor
"Hoşuna mı gidiyor" beni sinir ediyor
Sevdiğini korkmadan söylemek bana zoruna mı gidiyor
"Ece Seckin - Hoşuna Mı Gidiyor (Lewent Bayrak Special Mashup) Dinle"

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM