Header ads

Header ads
» » » » » » 1900 Orchestra - Kölem Ol (Serkan Yavuz Version)

1900 Orchestra - Kölem Ol (SerkanYavuz Version)


"1900 Orchestra - Kölem Ol (SerkanYavuz Version Remix) Mp3 indir dinle 2015"

"1900 Orchestra - Kölem Ol Şarkı Sözleri"

Anladım,hata yaptım
Sensiz günlerime ağladım
Pişmanım çok pişmanım
Sensiz bir günüm geçer sandım
Yok yok deme
Beni bir kez daha dinle
Affet desen çılgın güne
Söz geçir yar yine yüreğine
Söz geçir yar yüreğine
"Kölem ol" gel desen gelmem mi yar
Uğrumda öl desen ölmem mi yar
Bir anlasan bir dinlesen
Kalbim senin için çarpıyor yar
Kalbim senin için çarpıyor yar


"1900 Orchestra - Kölem Ol (SerkanYavuz Version) Dinle"

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM