Header ads

Header ads
» » » » » » » Serkan Demirel Ft. Burcu Ulukaya - Gurur Duyarım (Remix)

Serkan Demirel Ft. Burcu Ulukaya - Gurur Duyarım (Remix)



"Serkan Demirel Ft. Burcu Ulukaya - Gurur Duyarım (Remix) Mp3 indir dinle 2015"

"Burcu Ulukaya - Gurur Duyarım Şarkı Sözleri"

Biliyordum ama seviyordum.
Alamazdım sensiz nefes.
Sormadık ki bir bilene,
Olduk şimdi bíle bile lades...

Soruyordum hep kendime,
Olamaz mı anlık heves.
Sormadık ki bir bilenè,
Olduk şimdi bile bile lades...

Ama sonunda yanlışı, doğruyu dá öğrendik.
Akıp gider, gerí gelmez zaman.
Yaşıyoruz daha ölmedik...

Bak şaka değìl, son kararım.
Kârım yok ben hep zararım.
Keder de olsa, çilede olsa,
Yaşadıysam "Gurur duyarım"

Bak şaka değìl, son kararım.
Kârım yok ben hep zararım.
Keder de olsa, çilede olsa,
Yaşadıysam "Gurur duyarım"

Ya sen?
"Serkan Demirel Ft. Burcu Ulukaya - Gurur Duyarım (Remix) Dinle"

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM