Header ads

Header ads
» » » » » » Nezih Üçler - Kalakaldım (Dj Göksel Candan ReMix)

Nezih Üçler - Kalakaldım (Dj Göksel Candan ReMix)


Nezih Üçler - Kalakaldım (Dj Göksel Candan ReMix)



"Murat Yaprak - Sevda Özkaran Kalakaldım (Dj Göksel Candan Mix)"


"Murat Yaprak - Sevda Özkaran Kalakaldım (Dj Göksel Candan Orient Mix)"


"Murat Yaprak - Sevda Özkaran Kalakaldım (Dj Göksel Candan Radio Mix)"


"Catwork Ft.Nezih Üçler - Kalakaldım (Dj Göksel Candan Club Mix)"


"Kalakaldım Şarkı Sözleri"
Güneşim soluyor ayazlarda,içim ürperiyor
Ne yüzüm gülüyor yolunda,ne yapsam olmuyor
Bir gemi kalkıyor içimden,meçhule gidiyor
Yüzüyor bilinmez uzaklara,canımı yakıyor
Uğrunda ölüm bile bana kolay
Karşısında dururum
Varsın böyle geçse de bütün ömür
Kendimi avuturum
"Kalakaldım kışın ortasında yine"
Yine aldandım sonunu bile bile
Cennetten kovuldum isyan ede ede
Hiç utanmıyorum

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM