Header ads

Header ads
» » » » » » Hande Yener - Kış Kış (Mehmet Akdogan & Berkay Salas Mix)

Hande Yener - Kış Kış (Mehmet Akdogan & Berkay Salas Mix)


"Hande Yener - Kış Kış (Mehmet Akdogan & Berkay Salas Mydonose Turk Special Mix)"

"Hande Yener - Kış Kış Şarkı Sözleri"
Bana kaç takla düğümlü
Ben bile unuturken dünümü
Ne işin var oralarda
Bulamadın bi dengini Yönünü
Bana kaç takla düğümlü
Belliki kronik bu durumu
Biriktirdi beni biriktirdi
Kutlarım Koleksiyonunu
Boş işler, Yaş o işler
Seni kurtarmaz mutlu etmez
Eskiler, Benle Dolu Eskiler
Senin için Dualar edicem
Cin çık cin çık cin çık
Yallah cinler yallah
Kış kışş dinler "kış kış"

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM