Header ads

Header ads
» » » » » » Göknur feat. DJ Serkan Demirel Gözün Aydın (Club Mix)

Göknur feat. DJ Serkan Demirel Gözün Aydın (Club Mix)
#Remix #Pop #Türkçe #mix #Club

"Göknur feat. DJ Serkan Demirel Gözün Aydın (Club Mix)"


Göknur'un 2015 yılı Ağustos ayında çıkardığı yep yeni ''Gözün Aydın'' isimli single parçanın 
"Dj Serkan Demirel" Club versiyonu 

"Göknur Gözün Aydın Şarkı Sözleri"


Kimine hayatı dar getirir
Kimine adaleti var
Bu okulu herkes zor bitirir
Aşkın asaleti var

Kimine hayatı zindan eder
Kimine adaleti var
Bu okulu herkes zor bitirir
Aşkın asaleti var

Senden bak neler istiyorum
Hem canım ol hem hayat ışığım
Söylüyorum bak utanmıyorum
Aşığım sana

Beni kalbimden vurdun gözün aydın
Bu büyük şansı kaçırmazdım ben olsaydım



YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM