Header ads

Header ads
» » » » » » Ferhat Köse - Buraya Kadar (Selami Bilgiç Remix)

Ferhat Köse - Buraya Kadar (Selami Bilgiç Remix)


"Ferhat Köse - Buraya Kadar (Selami Bilgiç Remix Versiyon Mp3 indir dinle 2015)"

"Ferhat Köse - Buraya Kadar Şarkı Sözleri"

Buraya kadar anladım hep içimde sakladım
Günahları ben aldım sevaplar senin olsun

Her gece bana ızdırap ölüm yakın sen uzak
Mululuğa bir adım derken yarım kaldı aşk
Gönlüm el vermiyor onu bırakmam diyor
Kader böyle istedi ama itirazım var

İçimde korkular yüzümde kaygılar 
artık soluyor birer birer bütün umutlar
İmkansız rüyalar ki biz o rüyalardayız 
Sonunda kaybettik sevgilim "buraya kadar"

Her gece bana ızdırap ölüm yakın sen uzak
Mululuğa bir adım derken yarım kaldı aşk
Gönlüm el vermiyor onu bırakmam diyor
Kader böyle istedi ama itirazım var

 "Ferhat Köse - Buraya Kadar (Selami Bilgiç Versiyon) Dinle"

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM