Header ads

Header ads
» » » » » » Emrah Öz - imdat (Serdar Kirgiz Official Remix)

Emrah Öz - Imdat (Serdar Kirgiz Official Remix)


"Emrah Öz - imdat (Serdar Kirgiz Official Remix)"

"Emrah Öz - Imdat Şarkı Sözleri"
Seninle bulduk en güzel aşkı,
Oh bize Maşallah..
Sakın ola sen hìç kimseye bakma!
Bizde kí başka...

Her şeyi candan, bir bakışından,
Yerimde duramıyorum.
Gèl hadi sar beni, çok güzel her yerin,
Buldum deliriyorum ahh...

İşveli, cilveli seninle her yere,
Ben sana doyamıyorum.
Aklımı aldın, aklına şaştım,
İmdat şımarıyorum ahh...

İşveli cilveli senínle her yere,
Ben sana doyamıyorum.
Aklımı aldın, aklına şaştım,
"İmdat şımárıyorum"...
"İmdat şımarıyorum"

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM