Header ads

Header ads
» » » » » » » Dj Murat Uyar Feat Özge Biroğlu - Nazar Değmesin Remix

Dj Murat Uyar Feat Özge Biroğlu - Nazar Değmesin
@djmuratuyar #türkçe #remix #hit #music #pop

"Dj Murat Uyar Feat Özge Biroğlu - Nazar Değmesin Remix"



"Özge Biroğlu - Nazar Değmesin Şarkı Sözleri"

Neyine güveniyor kalbim
Boyumdan büyük bu sevda
En zorunu buldum aşkın
Kendini bana sakla
Yaşamazsam bugünü
Hayat beni bağışlamaz
Yarını bilmem unut dünü
Sana zararım dokunmaz
Bozuyorum aşk orucumu
Yıllar sonra seninle
Aşığım hayranım herbir zerrene
Bakmaya kıyamadım bir kez yüzüne
"Nazar değmesin" eğilsin alem dizine

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM