Header ads

Header ads
» » » » » » Dj ibrahim Çelik ft.Sevda - Başımın Belası Gönlüm 2015

Dj ibrahim Çelik ft.Sevda - Başımın Belası Gönlüm 2015


"Dj ibrahim Çelik ft.Sevda - Başımın Belası Gönlüm 2015"

"Sevda - Başımın Belası Gönlüm Şarkı Sözleri"
Sorma, halimi sorma
Ağlarım yana yana
Duysan yar

Sorma halimi sorma
Dar gelir dünya bana
Duysan yar

"Başımın belası gönlüm"
Deliye döndüm ah canım
Bir selam etsen de yeter
Canımın cananı yarim...

Canım günlerim geçmez
Dar gelir dünya bana
Anla yar

"Başımın belası gönlüm"
Deliye döndüm ah canım
Bir selam etsen de yeter
Canımın cananı yarim...

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM