Header ads

Header ads
» » » » » » » Catwork Remix Engineers Ft. M.F.O. - Güllerin İçinden

Catwork Remix Engineers Ft. M.F.O. - Güllerin İçinden


"Catwork Remix Engineers Ft. M.F.O. - Güllerin İçinden Mp3 indir dinle 2015"

"M.F.O. - Güllerin İçinden Şarkı Sözleri"

"Güllerin içinden" canım
Koşarak koşarak gel bana gel
O güzel gözlerini canım
Süzerek süzerek gel bana gel
Bu küskün yüzün gayrı gülsün canım
Gülerek gülerek gel bana gel

"Güllerin içinden" canım
Koşarak koşarak gel bana gel
O güzel gözlerini canım
Süzerek süzerek gel bana gel 

Bu küskün yüzün gayrı gülsün canım
Gülerek gülerek gel bana gel
Dayanamadım gayrı döndüm canım
Diyerek diyerek gel bana gel 

"Catwork Remix Engineers Ft. M.F.O. - Güllerin İçinden Dinle"

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM