Header ads

Header ads
» » » » » » Volga Tamöz ft. Hande Yener & Berksan - Eve Nasil Geldim (Altay Ekren Remix)


Volga Tamöz ft. Hande Yener & Berksan - Eve Nasil Geldim (Altay Ekren Remix)

"Volga Tamöz ft. Hande Yener  Berksan - Eve Nasil Geldim (Altay Ekren Remix)"


"Hande Yener & Berksan - Eve Nasil Geldim Şarkı Sözleri"

Sakindi stabildi herşey kendimdeydim
Bi gülücük hatırlıyorum bi öpücük
"Eve nasıl geldim"
Aynıydım ben aynıydı yollar kendimdeydim
Sonra karıncalar yuva yaptı gözüme eve nasıl geldim
 Açıldım biri ilan ettim evlenecektim
Sonra bir tokat bir gürültü koptu
eve nasıl geldim eve nasıl
geldim eve nasıl geldim
Bilmezler görmezler
 Gitmezler gelmezler
 Yalan ne bilmezler
Çok duyduk yemezler 
Dilerler dinlerler
 Her sözü dinlerler
İnanılmaz gerçekler
 Kocaman bebekler

 Işıklar vardı dönüyordu ışıklar içindeydim
Sonra bir sis bir karanlık çöktü eve nasıl geldim
 Çarptım ya da çarptılar bana düşmekteydim
 Fişi çekti sanki birileri eve nasıl geldim

 Bir aşk mı vardı aşk mı olacaktı neydi derdim
 Sonra bir savaş çıktı sanki eve nasıl geldim
" Eve nasıl geldim "
 "eve nasıl geldim"

Bilmezler görmezler
 Gitmezler gelmezler
Yalan ne bilmezler
Çok duyduk yemezler ​
 Dilerler dinlerler
 Her sözü dinlerler
İnanılmaz gerçekler
Kocaman bebekler

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM