Header ads

Header ads
» » » » » » Serdar Ortaç - Çek Elini Kalbimden (Utku Karahan Vs Alper Isık Remix)

Serdar Ortaç - Çek Elini Kalbimden (Utku Karahan Vs Alper Isık Remix)


"Serdar Ortaç - Çek Elini Kalbimden (Utku Karahan Vs Alper Isık Remix)"


"Serdar Ortaç - Çek Elini Kalbimden Şarkı Sözleri"


O şimdi geliyor geliyor geliyor geliyor
Güvendiğim dağlara kar yağdı
Yazık adını da sen koydun
İyi oldu ayrıldık
Dahası beni kalbimden vurdun
Sustum bittim, durdum
Ama uzatmalar bitti
Gördüm gerçek neydi
"Konuş yüzüme" konuş hata nerde
Kime yaradı sonuç
Biz ayrıldık
 Benim adıma konuş önemliyse,
Neye yaradı bu iş
Biz ayrıldık

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM