Header ads

Header ads
» » » » » » » Murat Uyar Feat Zeynep Dizdar - Ateşle Barut 2015


Murat Uyar Feat Zeynep Dizdar -Ateşle Barut

"Murat Uyar Feat Zeynep Dizdar -Ateşle Barut" 2015 Remix


"Zeynep Dizdar -Ateşle Barut Şarkı Sözleri"

"Ateşle barut" ah,
Yan yana durmaz.
Gönül dilinden
Anla biraz.

Bir dokunursan,
Ah dokunursan,
Ellerin mızrap olur,
Bedenim saz.

Gözlerin gözlerimden geçerken
Ah yine tövbelerim bozulur.
Kim bilir kaç senedir sana ben
Hazırım böyle, hadi gel hemen, hemen!

Fırtına bu, bu afet, deprem.
Yıldızları gel topla benden,
Sarsıntılar dağıtsın bizi gel,
Yeniden doğuş bu, vazgeç kendinden.

Eriyorum bak mum gibi,
Damlaya damlaya sel oldum, al beni sar,
Al darmadağın, al doludizgin,
Ruhum bedenime dar.

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM