Header ads

Header ads
» » » » » » Emre Yücelen Feat Gülben Ergen - Mutluluk Köyü (2015)

Emre Yücelen Feat Gülben Ergen - Mutluluk Köyü (Beyhan Kılıç Original Remix 2015)
#Remix #Dj #Pop #Music #2015


"Emre Yücelen Feat Gülben Ergen - Mutluluk Köyü (Beyhan Kılıç Original Remix 2015)"


"Emre Yücelen Feat Gülben Ergen - Mutluluk Köyü Şarkı Sözleri"

Ne yersen ayır yarısını
Kuru bir simidin,
Bir dilim ekmeğin bile
Dokunamadığın parçasını
Ayrılıklar böyledir
İkiye böler insanı
Yediğinin degilse bile
Yüreğinin tam yarısını
Bana söz ver
Bana söz ver döneceksin
Yine bana geleceksin
"Mutluluk köyü"ndeki büyük çınara
Sırt verip ömrüm diyeceksin
"Söz ver" bana 

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM