Header ads

Header ads
» » » » » » Emre Özdemir - Beni Bırakın 2015

Emre Özdemir - Beni Bırakın (Suat Ateşdağlı Original Remix 2015)


"Emre Özdemir - Beni Bırakın (Suat Ateşdağlı Original Remix 2015)"


"Emre Özdemir - Beni Bırakın Şarkı Sözleri"

Yüreğim sokaklarda eskiyen taşlar gibi
Duruyorum duruyorum
İniyor perde perde gecenin koyu rengi
Korkuyorum korkuyorum
Sustu haykıran şehir
Son kuşlar havalandı
Oysa ben seni
Seni seni bekliyorum
Eksildi ömrümüzden kimbilir kaçıncı gün
Oysa ben seni seni seni seni hala
Seviyorum seviyorum
"Beni bırakın" beni bırakın
"Beni bırakın" bu caddelerde
Beni bırakın beni bırakın
Yıkılan eski meyhanelerde 

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM