Header ads

Header ads

Yaşar İpek Ft Aslı Güngör Sus (Remix)

Yaşar İpek Ft Aslı Güngör Sus (Anıl - S Project Ft Erhan Boraer Version)




Yaşar İpek Ft Aslı Güngör Sus Şarkı Sözleri
Sus Yeter Söyleme Terk Edip
Gitsen Bile Bilmek istemem
Sus Sus Bi Tanem Sus
Yalvarırım Konuşma Artık Söyleme
Garip Oldu Yüreğim gidince
Tutkundum Benim Delice Bitanem
Ne Çok Hasret Saklıymış
Bir Günde Aklım Takılmış
Sevgine Yüreğine Anladım Şimdi
Gel Deneyelim Yeniden
Boş Verelim Geçmişi Eskiyi
Ahhh Gel Deneyelim Yeniden
Boş Verelim Geçmişi Eskiyi
Sevgimiz Yeter
Sus Yeter Söyleme Terk Edip
Gitsen Bile Bilmek istemem
Sus Sus Bi Tanem Sus
Yalvarırım Konuşma Artık Söyleme
Garip Oldu Yüreğim gidince
Tutkundum Benim Delice Bitanem
Ne Çok Hasret Saklıymış
Bir Günde Aklım Takılmış
Sevgine Yüreğine Anladım Şimdi
Gel Deneyelim Yeniden
Boş Verelim Geçmişi Eskiyi
Ahhh Gel Deneyelim Yeniden
Boş Verelim Geçmişi Eskiyi
Sevgimiz Yeter

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM