Header ads

Header ads

Serdar Ortaç - Balım (Remix)



Serdar Ortaç - Balım (Ozan Güllü ft. Esad Fidan Remix)




 Serdar Ortaç - Balım Şarkı Sözleri


Kimse sana canım cicim balım demesin
Kıskanırım seni başka biri sevmezsin
Ben gülerim bırak hayat sana gülmesin
Dudak benim başka kimse onu öpmesin

Ne umutsuzluğun ne bu hayat oyunu
Kendin hazırladın yavaş yavaş sonunu
Ama bende kolay bitmez aşkın yine de
Seviyorum aşkım yaşamayı seninle

Kimse sana canım cicim balım demesin
Kıskanırım seni başka biri sevmezsin
Ben gülerim bırak hayat sana gülmesin
Dudak benim başka kimse onu öpmesin

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM