Header ads

Header ads
» » » » » » » » Merve Özbey - Allah A Emanet Ol (Remix)

Merve Özbey - Allah A Emanet Ol (Gökhan Süer Original Remix 2015)


"Merve Özbey - Allah A Emanet Ol (Gökhan Süre Original Remix 2015)"

Ben ilk Sözleri Gözlerimden
İlk Kez Halleri Gözlerimden
İlk Kahveyi Gözlerinden
İçtim içtim Doymadım
Her Şeyim Bir Sonu Varsa
Yaşananlar Unutuluyorsa
Böylesine Bir Sonu Bilki
Benim Aklım Almadı
Bir Kelime Öğreten
Bin Sene Hatrı Alırdı
Aşkı Öğrettim Derdin
Hiçmi Hatrım Kalmadı
Ben Yeni Sevdalara
Sense Elvedalara

Duygular Tükenmiyor
Hasretin Acınsa Kor
Düştün Artık Bir Defa
Sen Kaderde Ağlara
Ayrılık Yaman Diyor

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM