Header ads

Header ads
» » » » » League Of Legends(LOL) Logging into Chat service hatası çözümü

League Of Legends(LOL) Logging into Chat service hatası çözümü
Adım 1 : Antivirüs ve Windows güvenlik duvarında eğer engelleme varsa onları kaldırıyoruz.Adım 2 : Client'imizi kapatıyoruz.Adım 3 : Bilgisayarımızın saat , tarih ve gününü değiştiriyoruz.Örnek;
01.10.2012 18:36 çarşambayken bunu ileri bir tarih , saat ve güne atıyoruz.
Adım 4 : Client'imizi açıyoruz.Adım 5 : Client'imizi tekrardan kapatıyoruz.Adım 6 : Yaptığımız ayarları tekrar otomatik algıla diyoruz.

Kaynak : http://forums.tr.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=50990 

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM