Header ads

Header ads
» » » » » League Of Legends(LOL) Launcher Açılmıyor sorunu çözümü

League Of Legends(LOL) Launcher Açılmıyor sorunu çözümü
Çözüm 1 :
Adım 1 : Oyunun yüklü olduğu yere giderek
C(A,D,M,......Z):/Riot Games/League of Legends

Adım 2 : C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\(En yüksek numara) buraya geliyoruz ve şu dosyalrı sliyoruz;

- releasemanifest
- S_OK

Adım 3 : C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_air_client\releases\0.0. 0.xxx(En yüksek numara)\deploy gelerek şu dosyaları siliyoruz;
- lib (Komple Klasörü)
- META-INF (Komple Klasörü)
- mod (Komple Klasörü)
- lolclient.exe (Sadece bu dosyayı)
- lolclient.swf (Sadece bu dosyayı)
- locale.properties (Sadece bu dosyayı)

Adım 4 : C:\Riot Games\League of Legends\RADS\projects\lol_launcher\releases\0.0.0. xxx(En yüksek sayı) buradn bu dosyalrı siliyoruz;
- releasemanifest
- S_OK

Çözüm 2 :Bu yol Xp kullanıcılar için.
Adım 1 : Bilgisayarım > Sağ Tuş > ÖzelliklerAdım 2 : Gelişmiş sistem ayarları.Adım 3 : Gelişmiş > AyarlarAdım 4 : Veri yürütme engellemesi > EkleAdım 5 : Oyunun bulunduğu klasörü açarak C:\Riot Games\League of Legends\ altında bulunan lol.launcher'i seçip ekliyoruz.
Çözüm 3 :Win7 ve Vista kullananlar için
Adım 1 : Bilgisayarım > Sağ Tuş > ÖzelliklerAdım 2 : Sol taraftan Gelişmiş sistem ayarları.Adım 3 : Gelişmiş > Performans >AyarlarAdım 4 : Veri yürütme engellemesi > EkleAdım 5 : Oyunun bulunduğu klasörü açarak C:\Riot Games\League of Legends\ altında bulunan lol.launcher'i seçip ekliyoruz.
DİP Not : Çözüm yollarını tek tek uygulayınız.Hepsi ayrı ayrı çözümlerdir.

Kaynak : http://forums.tr.leagueoflegends.com/board/showthread.php?t=50990
 

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM