Header ads

Header ads
» » » » » » » » Ayşegül - Cuk (Remix)

Ayşegül - Cuk (Catwork Remix Engineers Original Version 2015)


"Ayşegül - Cuk (Catwork Remix Engineers Original Version 2015)"


"Ayşegül - Cuk Şarkı Sözleri"

Her şey bi gün rüya gibi gelicek,
O an yüzünde ki tebessüm ölecek,
Bi gün her şey rüya gibi gelicek,
O an yüzünde ki tebessüm ölecek...

Severek ayrılalım dedin de,
Durmadım üzerinde.
Kafana taktığın biri mi var?
Dürüst ol bi kere de...

Severek ayrılalım dedin de,
Durmadım hiç üzerinde.
Kafana taş mı düştü heyhat!
Çözemedim seni ben...

Önceleri o bi beden büyük gibi kalırdı üzerimde,
Şimdi "cuk" diye oturdu yalnızlık bedenime...
Önceleri o bi beden büyük gibi kalırdı üzerimde,
Şimdi "cuk" diye oturdu yalnızlık sayende...
 

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM