Header ads

Header ads

Arif Akpınar - Zilli (Catwork Remix)
Arif Akpınar - Zilli (Catwork Remix) Dinle



Arif Akpınar - Zilli Şarkı Sözleri
Bir zamanlar bir yar vardı
Öl dese öldürdüm yoluna
Özür dilerim tanrım
Sen diye taptım bir kuluna
Hiç yanmıyor ışıklar
Karardı bugün bahtım
Ser sefilim bak şimdi
Yıkılıyor her gün tahtım

Yarabbim ayırma kullarını
Yanıt ver dualarıma
O kalbi sen yarattın
Dönsün de gir aklına

Zilli yarin aklı tavana vurmuş
Her gece kafasına göre takılıyor
Gönlüm elinde oyuncağı olmuş
Güneşi görmeden eve girmiyor

Arif Akpınar - Zilli (Catwork Remix Engineers Original Remix 2015)

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM