Header ads

Header ads

Zeynep - Yalan Dolan (Ft. SerkanYavuz Remix)


Zeynep - Yalan Dolan (Ft. Serkan Yavuz Remix) Dinle 2015




Zeynep - Yalan Dolan Şarkı Sözleri


Yasaklar acıtıyor hep beni
Aşka kural koymam
Ver sonuna kadar kalbini
Dağıtır iflah olmam

Ne kadar acıtsa da aşk beni
Yine de kural koymam
Ver sonuna kadar kendini
Dağıtır iflah olmam

Akla gelen bazen
Gelmiyor başa
Söz tutar
Dinlemez yasa

Elde olsa da
Farklı bin tasa
Kaldı dünde dün
Hadi yine başa

Yalan dolan aşklara inan
Geri kalan kalpte yara bere
Kocaman yalan aşklara inan
Geri kalan kalpte yara bere

Yasaklar acıtıyor hep beni
Aşka kural koymam
Ver sonuna kadar kalbini
Dağıtır iflah olmam

Ne kadar acıtsa da aşk beni
Yine de kural koymam
Ver sonuna kadar kendini
Dağıtır iflah olmam

Elde olsa da
Farklı bin tasa
Kaldı dünde dün
Hadi yine başa

Yalan dolan aşklara inan
Geri kalan kalpte yara bere
Kocaman yalan aşklara inan
Geri kalan kalpte yara bere

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM