Header ads

Header ads

Yildiz Tilbe - Gönül Vakti (Serdar Ayyıldız Remix 2015)


Yildiz Tilbe - Gönül Vakti (Serdar Ayyıldız Remix 2015) Dinle



 Yildiz Tilbe - Gönül Vakti  Şarkı Sözleri

Aşkla Dolu Bakıyorsun
Yüreğimi Yakıyorsun
Aklıma Duvar Mutlu Bir Korku
Sana Açılan Yoldu
 Her Sevdaya Yağmurunda ıslanırım
Gönül Vakti Her Şey Bir Adımlık Yakın Belki
Tabi Beni Ele Geçirirsen
Yüreğimi Dize Getirirsen
 Beni Sevmen Öyle Zor Ki
Bir Kelimede Gizli
Fakat Sana Söyleyemem Ben
Ama Beni Ele Geçirirsen
 Yüreğimi Dize Getirirsen
Seni Görelim Önce Bir
Nasıl Seviyormuşsun
Aşık Olursam Ölürüm Ben
 kalbimde Çok Geziyorsun
İzin Bile Almıyorsun
Hep içimden Geçiyorsun
Alışkanlık Yapıyorsun
Aşkıma Tuval Sözünün Rengi
Her Aklı Bir Beklenti

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM