Header ads

Header ads

Serdar Ortaç - Yatsıya Kadar (Yigit Yaparel Remix)


Serdar Ortaç - Yatsıya Kadar (Yigit Yaparel Remix) 2015 dinle




Serdar Ortaç - Yatsıya Kadar Şarkı Sözleri


Aklın fikrin hep bendeymiş doğru mu
Pişmanmışsın sen çizmiştin yolu.
İş işten geçtikten sonra ne fayda
Yaptıkların bana düşün oldu

Yok henüz yitirmedim aklım hala yerinde
Geriye dönenlerden değil değilim
Hiç mi fark etmedin sabrettiysem sevgimden
O da bitti bak sensiz mutsuz değilim…

Söyle nereye kadar bitti buraya kadar
Senle anladım ki ben anca yatsıya kadar
Söyle nereye kadar, bitti buraya kadar
Senle anladım ki ben anca yatsıya kadar

Aslında ben kabuulllendim durumu, durumu
Durup dururken bozamam inan zorumu
İş işten geçtikten sonra ne fayda
Yaptıkların bana düşüm oldu

Yok henüz yitirmedim aklım hala yerinde
Geriye dönenlerden değil değilim
Hiç mi fark etmedin sabrettiysem sevgimden
O da bitti bak sensiz mutsuz değilim…

Söyle nereye kadar, bitti buraya kadar
Senle anladım ki ben anca yatsıya kadar
Söyle nereye kadar, bitti buraya kadar
Senle anladım ki ben anca yatsıya kadar

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM