Header ads

Header ads

Nefes - Dizile Dizile (Suat Aydoğan Remix)


Nefes - Dizile Dizile (Suat Aydoğan Remix)




Nefes - Dizile Dizile Şarkı Sözleri

Nasıl bir sevgí hergün ağlarım,
Yıllar geçti ben ona yanarım,
Bir aşk için yalvarışlarım,
 Boşunaymış çok geç anladım...
Bir aşk için yalvárışlarım,
Boşunaymış çok geç anladım...
Dizile dizile, olursun üzüle, 
Ne ağlarım boşverdím gözüne,
Ben o aşkın ta yüzüne,
 Baksam nè olur boşver bizene...
 Dizile dizile, olursun üzüle, 
Ne ağlarım boşverdím gözüne,
Ben o aşkın ta yüzüne,
Baksam ne olur boşver bizene...
Taşlar oturdu çaksam yerine,
Vurmuşuz aşkın ta en dibine.
Bundan sonra tek bir kelime: "
Haydi millet durmá yürü be!"
 Bundan sonra tek bir kelime: "
Haydi millet durma yürü be!"
 Dizile dizile, olursun üzüle, 
Ne ağlarım boşverdim gözüne,
Ben o aşkın ta yüzüne,
Baksam nè olur boşver bizene...
Dizile dizíle, olursun üzüle, 
Ne ağlarım boşverdim gözüne,
 Ben o aşkın tá yüzüne,
Baksam ne olur boşver bizene...

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM