Header ads

Header ads

Rihanna - Bitch Better Have My Money








Şarkının Çevirisi 

Bitch better have my money!
Sürtük, benim paramdan daha iyi 

Y'all should know me well enough
Hepiniz beni yeteri kadar tanısanız iyi olur 

Bitch better have my money!
Sürtük, benim paramdan daha iyi 

Please don't call me on my bluff
Blöf yaparken beni aramayın lütfen 

Pay me what you owe me
Bana duyduğun minneti öde 

Ballin' bigger than LeBron
Zengin ahbap Lebron'dan daha önemli 

Bitch, give me your money
Sürtük,bana paranı ver 

Who y'all think y'all frontin' on?
Like brrap, brrap, brrap

Louis XIII and it's all on me, nigga you just bought a shot
On üçüncü Louis ve tamamen bana ait,zenci sen sadece içki aldın
Kamikaze if you think that you gon' knock me off the top  


Kamikaze,eğer beni tepeye kadar tekmeleyeceğini düşünüyorsan
Shit, your wife in the backseat of my brand new foreign car 

Siktir,karın yeni yabancı marka arabamın arka koltuğunda oturuyor
Don't act like you forgot, I call the shots, shots, shots 

Unutmuş gibi davranma,bana içki söyle,içki
Like brrap, brrap, brrap 

Pay me what you owe me, don't act like you forgot
Bana duyduğun minneti öde,unutmuş gibi davranma


Turn up to Rihanna while the whole club fuckin' wasted
Tüm klüp boşaldığı zaman Rihanna'yı bulun 

Every time I drive by, I'm the only thing you're playin'
Her zaman ben sürerim,senin oynadığın tek şeyim 

In a drop top, doin' hundred, y'all in my rearview mirror racin'
Arabanın üst kısmında yüzüncüyü yapıyorum,sen yarışırken dikiz aynamda tamamen gözüküyorsun 

Where y'all at? Where y'all at? Where y'all at?
Neredesin? Neredesin? Neredesin?

 Çeviri alıntıdır.

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM