Header ads

Header ads



Ebru Gündeş - Mecbursun (Furkan Soysal Mix)


Ebru Gündeş - Mecbursun (Furkan Soysal Mix)



Ebru Gündeş - Mecbursun Sözleri

Olmaz civanim imkansiz vazgeçmek olmaz
Ben sana varmazsam eger gözüm açik giderim
Oynar gider yarim aklim da bende durmaz
Ben seni almazsam eger mahvolurum biterim

Sen yeter ki sev kulun olayim
Bir dile bin yil kölen olayim
Boynuna koynuna dolanayim
Mahsere kadar

Vallahi dünyayi yikarim basina
Kimselere yar etmem seni bakmam gözyasina
Mecbursun mecbursun hiç çaren yok
Inadi birak gel sükredeceksin sonra sansina

Sen yeter ki sev kulun olayim
Bir dile bin yil kölen olayim
Boynuna koynuna dolanayim
Mahsere kadar

Yandim amanin yandim ben bir esmerin narina
Getirin basayim tuz üstüne tuz kapanmayan yarama
Ya sen gel ya da ben geleyim ferman buyur
Ahdim var bas koyacagim yastigina yorganina

Sen yeter ki sev kulun olayim
Bir dile bin yil kölen olayim
Boynuna koynuna dolanayim
Mahsere kadar

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM