Header ads

Header ads


Aydın Kurtoğlu - Köle (Umut Kılıç Remix)


Aydın Kurtoğlu - Köle (Umut Kılıç Remix)




Aydın Kurtoğlu - Köle Şarkı Sözleri 

Kime nasıl ikna olucam derken
Karşımda gördüm seni
Dün bir bugün iki çok erken
Dedim ki dur bakalım

Sizin ordan geçince
Bizi hayal edince
Oynayan filmleri saatlerce
Dedim ki çek bakalım

İçine de siner tenine de
Bi geçirirsem seni ellerime
Pervane döne döne
İtaatkar bir köle

Neler geçiyor aklımdan
Tövbe Tövbe
Ah içim gitti
Bi sarılıp koklasam
Derdim bitti

Sararıp solmadan gel
Derde devam sabah akşam
Dönsün başın dersin dünyam
İçine de siner tenine de

Bir geçirirsem seni ellerime
Pervane döne döne
İtaatkar bir köle
Neler geçiyor aklımdan

Tövbe Tövbe

YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM