Header ads

Header ads

Dj Emre Serin feat Deniz Seki - Hayat 2 Bilet Dinle




Deniz Seki - Hayat 2 Bilet Sözleri

Zamanında olmuş olanlar olabilir
Kalp kırılıp yen içinde kalabilir
İnsan bu dünyaya zaten misafir
Gelişimiz belli gidişimiz belli değil

İnsanın ömrü bi kere dünyaya gelince
Kalp kırılınca içinde yen kalınca
Hayat 2 bilet sadece biri geliş biri de dönüş
Sen istersen dövüş istersen seviş







Korkmuyorum, korkmuyorum
Korkmuyorum, korkmuyorum

Deniz Seki - Hayat 2 Bilet


Hayat senden artık hiç korkmuyorum
Bıkmadım bıkamıyorum
Aşk çok yüzsüz kaçamıyorum
Hayat senden artık hiç korkmuyorum




YAZAR Unknown

Merhaba.Ben SERHAT BAŞKAYA Web Dünyasında yeniyim fakat bir o kadarda yenilikçi inanıyorımkı güzel bişeyler ortaya koyacağım..
«
Sonraki
Sonraki Kayıt
»
Önceki
Önceki Kayıt

Hiç yorum yok:

iLETİŞİM